NÁKUPNÍ ŘÁD
Pro běžné odběry je určen automatický systém e-shopu.
Nákup probíhá intuitivně vložením požadovaného zboží do košíku a následně volbou dopravy a platby.
V případě jakýchkoliv otázek nás prosím kontaktujte na e-mail podpora@sstar.cz
Témata:
Označení skladovosti
Hlídací pes
Registrace
Sbírejte body a proměňte si je v další objednávce na slevu
Chcete víc bodů?
Objednávky na dobírku
Zrušení objednávky
Rezervace zboží, pozdržení odeslání
Osobní odběr
Způsob dopravy
Způsob platby
Poštovné zdarma
Ceny - fixace
Přeprava balíčku s Vaší objednávkou
Proč není u mincí BU a Standart certifikát pravosti a jak si můžu být jistý, že je mince pravá?
Proč máme 0% DPH u investičních mincí?
Označení skladovosti
Potvrdíme, zpracujeme a odešleme balíček i s informací SMS a e-mailem co nejdříve.
Obvyklý termín dodání je 1 - 3 dny, při vysokém počtu odesílaných objednávek se snažíme o maximální možný brzký termín.
Jakmile objednávku zpracujeme a ověříme dostupnost Vašich produktů, zašleme Vám o tomto informaci e-mailem.
Očekávat odeslání můžete obvykle za 2 až 14 pracovních dnů od objednání dle skladovosti.
Slovo "pracovních" je podstatný. Cesta produktu bývá dlouhá dle mincovny, dodavatele, ze které mince pochází. Někdy k nám jde i přes půl světa a zastavuje se na hranicích kvůli celnímu řízení, kterým musí projít. Toto obchodník nemůže příliš ovlivnit. Prosím, buďte trpěliví.
Slovo "obvykle" se týká zhruba 95% zboží. Vzhledem k předmětu obchodu se může dodání také zpozdit nebo může být zcela nedostupný vzhledem k omezenému množství na trhu.
V případě zjištění nedostupnosti Vás budeme obratem kontaktovat. Reakce dodavatelů na poptávku je různá. Někdy může trvat i několik dní. Nemusíte se tedy opravdu znepokojovat.
Při objednávce nad 10.000,- Kč závisí doba dodání na datu platby.
Jelikož e-shop neumožňuje jiný status než "Je skladem" a "Není skladem", nemůžeme tedy zatím označit jiným statusem skladovosti.
Hlídací pes
Aktivujte hlídacího psa a my Vám dáme vědět, jakmile produkt bude skladem nebo klesne jeho cena na Vámi požadovanou hodnotu.
Produkty, které nemají tlačítko "Koupit", nejsou momentálně dostupné a neznáme dobu naskladnění - vhodné aktivovat Hlídacího psa u každého zvoleného produktu.
Ceny se na e-shopu aktualizují dle pohybu na trhu každou hodinu.
Registrace
Sbírejte body, násobte je pomocí recenzí a proměňujte na slevu při dalších objednávkách.
Pokud před odesláním objednávky zaškrtnete políčko u textu Vytvořit registraci do ZÁKAZNICKÉ SEKCE, systém Vás automaticky registruje a zašle heslo na Váš e-mail.
Zároveň přes účet můžete sledovat stav Vašich objednávek, psát nám dotazy a upravovat své identifikační údaje.
Zrušení probíhá zasláním e-mailu na podpora@sstar.cz se žádostí o vymazání s identifikačními údaji stačí jméno a příjmení z e-mailu, na který byla registrace provedena.
Více informací na stránce Podpora - registrace a věrný klient.
Sbírejte body a proměňte si je v další objednávce na slevu
Registrovaní zákazníci mohou využít bonusového programu, kdy za každý nákup dostanou odpovídající počet bodů, které mohou využít jako slevu na další nákup. To provedete při přihlášení přímo při objednávání.
Za 500 Kč od nás máte 1 bod. Za 1 bod máte 1 Kč. Nasbírané body si můžete kdykoliv při další objednávce nechat proměnit na slevu.
Chcete víc bodů?
Ohodnoťte na Heureka.cz nebo Zbozi.cz a získejte na účet tolik bodů, kolik jste hodnocenou objednávkou získal.
V případě, že zákazník provede zpětnou vazbu na https://obchody.heureka.cz/sstar-cz/recenze/ nebo na zboží.cz https://www.zbozi.cz/obchod/141483/, bude Vám připsáno 100% bodů, na které se hodnocení vztahuje. Nárok na body má zákazník také v momentě, kdy před případným záporným hodnocením kontaktoval e-shop a ten nebyl schopen pochybení, které by vedlo k negativnímu hodnocení, napravit.
Objednávky na dobírku
Dobírka je možná do 10.000 Kč bez ohledu na dopravce. Dobírku na Slovensko neumožňujeme.
Zrušení objednávky
Objednávka má závazný charakter.
Jde o specifické investiční produkty vyšší hodnoty a tržně cenově výkyvové. Jejich obchodování se liší od běžných produktů a nevztahuje se na něj ustanovení § 1837 písm. b) o dodávce zboží nebo služby, neboť jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele.
Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás.
V případě žádosti o zrušení, kdy cena Vašeho vybraného produktu od Vaší objednávky klesla, účtujeme minimálně 5% z výše objednávky dle OP za ušlý zisk jako náhradu vzniklé škody bez DPH.
Platební doklad ve formě faktury vystavíme pouze na zboží, které je u nás na pobočce či bude zajištěné dodání.
V případě, že zboží není dostupné či jeho dostupnost zjišťujeme, žádný doklad nevystavíme a při zrušení se Vás samozřejmě poplatek netýká.
V případě, že zboží nebudeme schopni dodat dle OP do 4 měsíců od vzniku objednávky, objednávka se ruší a případné finanční prostředky poskytnuté platbou obchodu za toto zboží se vrací.
Odkaz na problematiku: Nepřevzetí zásilky na dobírku.
Velice děkujeme za pochopení.
Rezervace zboží, pozdržení odeslání
V případě, že potřebujete zboží zaslat v určitý termín, napište nám toto do poznámky před odesláním objednávky.
V případě platby dobírkou Vám zboží rezervujeme na 7 dní, v případě platby převodem 14 dní.
Osobní odběr
Jakmile máme pro Vás zboží připraveno k vyzvednutí, zasíláme Vám o tomto e-mail.
V.I.P. klientům po dohodě jejich zboží dovezeme.
Způsob dopravy
Zásilkovna (doba dodání za 2 - 3 dny) od 69 Kč (pojištění zásilky do 20.000 Kč),
Česká pošta (dodání druhý den po odeslání k Vám) od 99 Kč (cena dle výše ceny a váhy - výše objednávky neomezena).
Na Slovensko zasíláme Českou poštou za 359 Kč do 25.000 Kč nebo Zásilkovnou do 20.000 Kč za 144 Kč.
Odpověď na otázku: Za jak dlouho mi balíček přijde?
Způsob platby
Bezhotovostní platba (platby provádějte dle splatnosti ve fakturaci, VS je číslo objednávky) - platba přes účet či hotově na pobočce - 0 Kč, kdy splatnost je 5 pracovních dní,
platba hotově při převzetí je možná do 10000,- Kč - dobírka 80 Kč,
platba hotově na pobočce - 10 Kč v Chomutově, 25 Kč v Praze
Při objednávce nad 10.000,- Kč závisí doba dodání na datu platby objednávky. Lhůta pro dodání tedy začne běžet po přijaté platbě.
V případě, že platba převodem neproběhne do týdne, kdy Vám zboží rezervujeme (včetně zboží na cestě k nám), objednávku s chybějící platbou vynecháme a zboží posíláme dalším zákazníkům.
V momentě platby Vám zboží plně rezervujeme na dobu, dokud ho nepošleme za Vámi.
Z tohoto nevyplývá, že objednávka není aktivní, pokud jí zákazník nezaplatí.
Pokud platba neproběhne nebo neproběhne dohoda mezi jednateli a zákazníkem, předáváme objednávku do pohledávek k dalšímu řešení.
Objednávky jsou závazné, prosím, objednávejte zodpovědně. Vyhneme se tím nepříjemnostem.
Více informací najdete na stránce Dopravné, balné a způsob platby
Poštovné zdarma
Získáte v momentě objednání 2x tuby základních investičních mincí, které najdete na: Mini Box 20-25 ks a slitku/ů ze stránky 2x Stříbrné slitky 1000g.
V takovém případě Vám při potvrzení přijetí objednávky (nikoliv automatickou informací, že e-mail k nám byl doručen) bude poštovné změněno na nulové.
Pokud zaplatíte takovou objednávku s poštovným, bude Vám cena poštovného převedena do bodů na další nákup.
Při volbě platby převodem tedy raději vyčkejte na e-mail s potvrzením a dokladem k platbě.
Ceny
Sledujeme za Vás aktuální ceny na finančním trhu a aktualizujeme je každou hodinu.
Jsou platné i pro zahraniční objednávky i objednávky na IČ.
Hlídací pes - skvělý pomocník například, když hledáte nejlepší cenu
Hlídací pes vyhledává novinky každou hodinu.
Fixace ceny – po odeslání objednávky již s cenou nikdo nehne
Více informací najdete na stránce CENY, kde najdete i odpověď na otázky:
Z jakých důvodů má mince každý den jinou hodnotu a kupodivu zlevňuje?
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými mincemi.
Přeprava balíčku s Vaší objednávkou
Balení
Pečlivě balíme každou minci zvlášť do bublinek.
Pokud Vaše vybraná mince nemá kapsli, pod popisem produktu najdete ve většině případů připojený produkt – kapsli, která by měla odpovídat velikosti mince. Pokud je v souvisejícím zboží nenajdete není, jsou zde.
Dárek k objednávce - samozřejmostí
Dárečkem je klíčenka na krk, klíčenka s přívěskem, čistící ubrousky nebo oblíbené pytlíky. A někdy v zásilce najdete i něco jiného. :D
Platný doklad k nákupu zasíláme na e-mail z důvodu ekologického.
O odeslání Vám zašlama e-mail, že jsme balíček odeslali. Zároveň ten den by Vám měla přijít informace od logistické služby s informacemi o zásilce.
Odpovědi na časté otázky
Proč není u mincí BU a Standart certifikát pravosti a jak si můžu být jistý, že je mince pravá?
Proč máme 0% DPH u investičních mincí?
Investiční mince s 0% DPH podléhají zvláštnímu režimu podle uplatňovaného zákona §90 o DPH, tedy neplatíte za investiční mince a slitky žádné DPH, pokud mají nominální hodnotu.
To znamená, že jelikož je nominál na minci či slitku (cihle), je to platidlo a nevztahuje se na takový drahý kov daň z přidané hodnoty v případě použití §90 o DPH.
Co je nominální hodnota na minci?
Nominální hodnota na minci určuje, jakou hodnotu mince má v případě, že byste si za ní něco chtěli pořídit a použili ji jako platidlo.
Tato hodnota se u našich mincí velmi liší od ceny tržní, tedy od skutečné hodnoty mince.
Hodnotu mince určuje limitace emise, nominální hodnota, zem emitenta, mincovnu a její pověst a historii.
Cenu mince určuje také kvalita, událost či osoba, která je na minci vyražena, autor obrázku, ražby a nevyčíslitelná bývá hodnota pro každého konkrétního sběratele.
Máte ještě dotaz, na který jste zde nenašli odpověď?
Pak doporučujeme Poradnu či nás kontaktujte.
Využít můžete i chat mezi 9. a 15. hodinou ve všední dny.