Nejprodávanější
Informace
|
Hlídací pes, fixace ceny, výkup
Potíže s objednáním, přihlášením či registrací?
|
Investoři, nakupujte s námi výhodně
|
Spekulujte s Hlídacím psem
Aktuální ceny dle pohybu na trhu
Vyběr z klasiky, ze zajímavých či exklusivních kousků
Žádné DPH u mincí s nominální hodnotou
|
Další výhody e-shopu
|
|
Poštovné zdarma
|
Pro slitky, tuby a cihly, pokud si je objednáte 2x.
|
Malý dárek a pečlivé zabalení zásilky
|
Samozřejmost
|
Výhody registrace
|
On-line náhled ke stavu objednávky
|
Objednávka má závazný charakter
|
Změna možná po dohodě se Silver Star Comp s.r.o.
|
Kontakty
V případě, že se něco nepovedlo a je potřeba nám některý produkt z balíčku reklamovat, využijte prosím tento jednoduchý formulář. Zaslání formuláře není povinné, můžete nám napsat i klasický e-mail s informacemi, které jsou potřeba, případně s číslem účtu.
Důležité je, abychom měli informace v písemné podobě.
Urychlí to vyřízení žádosti, na kterou máme až 30 dní. Obvykle vyřizujeme reklamace co nejdříve, nejčastěji do 7 dní.
O záměru reklamace nám napište e-mail na podpora@sstar.cz.
Na základě formuláře či e-mailu Vám zašleme Reklamačního asistenta Zásilkovny.cz.
Jde o štítek, který nalepíte na balíček a ten odnesete do nejbližší pobočky Zásilkovny, aby bylo vyřízení pro Vás co nejsnažší.
Reklamační formulář můžete vytisknout a přiložit do balíčku, ale stačí ho zaslat e-mailem:
Nebo si ho stáhněte v PDF: Reklamační list
V případě, že bude reklamace uznána a prokazatelně nelze balíček poslat Zásilkovnou (dle obchodních podmínek - PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ), rádi Vám kompenzujeme nutně vynaložené náklady (tj. nejlevnější možná zásilka) za reklamaci.