S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Upozornění: Vzhledem ke zvýšenému množství objednávek a omezením kvůli pandemii covid 19 může docházet ke zpoždění odesílání.

Doběrečné, skladovost, doprava a dodání k Vám

01.07.2021

Doběrečné, skladovost, doprava a dodání k Vám

Pošlete mi objednávku na dobírku? Co znamená skladem u dodavatele? Za jak dlouho mi balíček přijde? Co když je něco skladem a něco ne?

  • Pošlete mi objednávku na dobírku?

Ano.

Pro prvoobjednatele (osoba, která u nás ještě nikdy nic neobjednala) je plná dobírka možná do 10.000,- Kč. Plná dobírka znamená, že do částky 10.000,- Kč není potřeba platit nic předem.

Celou částku, je-li do výše 10.000 Kč tedy uhradíte při převzetí balíčku. Pokud Vaše objednávka částku 10.000 Kč přesáhne, zašleme Vám zálohovou fakturu ve výši 20 % z celkové částky objednávky.

Procentuální rozpětí zálohy se může měnit dle výše objednávky. Z 95 % případů však odpovídá zálohová faktura ve výši 20 % z ceny.

U druhé a další objednávky je již výše dobírky neomezená. Tedy zaplatíte částku při převzetí od dopravce bez ohledu na její výši

V případě, že při provedení druhé objednávky máte již první objednávku u sebe, tedy obchod proběhl v pořádku, můžete objednávat na dobírku již bez omezení.

 

  • Nepřevzetí zásilky na dobírku 

V případě, že však dobírku nepřevezmete bez včasného oznámení o posunutí termínu převzetí (zásilky lze na výdejním místě nechat uložené - prodloužit dobu dodání, což může u dodání Českou poštou pouze kupující, u Zásilkovny i prodávající), vrátí Vás eshop ke kroku, jako byste byl prvoobjednatel (ovšem zálohovou fakturu Vám vystavíme již při objednávce od 1 Kč).

Tedy při další objednávce s doručením a platbou na dobírku Vám bude vystavena zálohová faktura.

Zboží bude odesláno až po platbě zálohy. V případě, že bude vše v pořádku, nebudeme dle zákona § 2159 odst. 1 občanského zákoníku a ustanovení Hlavy III občanského zákoníku (Závazky z deliktů), konkrétně § 2913 o povinnosti uhradit prodejci škodu vzniklou takovým porušením vzniklé z uzavření kupní smlouvy odesláním objednávky (Jde o poštovné a případné manipulační poplatky, které prodávající v dobré víře uhradil.) ani jednat o případné povinnosti postihu či dále škodu vymáhat s 5% sazbou z ušlého zisku. Více informací najdete v Obchodních podmínkách.

Prosíme, objednávejte zodpovědně. Vyhneme se tím nepříjemnostem a zbytečným sporům.

Dle zákona je totiž již odeslaná objednávka drahých kovů závazná. Změna je samozřejmě možná po dohodě s námi.

 

 Prosíme o pochopení, že od objednávky nelze odstoupit v souladu s ustanovením § 1837 písm. b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

  • Co znamená Na objednávku - skladem u dodavatele?

Skladem u dodavatele znamená, že produkt je k dostání u některého našeho dodavatele či je ve skladu v zahraničí, případně ho má k dispozici přímo mincovna.

Jakmile si objednáte, provedeme kontrolu, na jakém místě se produkt nachází. O cestě k nám Vás informujeme.

Děláme to tak, protože je to bezpečnější a levnější, než mít veškeré zboží u sebe a platit drahé pojištění za sklad. I to je jeden z důvodů, proč jsou ceny nižší, než u jiných obchodů.

Chceme, aby ceny pro Vás byly stále tak výhodné, jak můžou být. Zároveň naskladňujeme nejžádanější či nové produkty, aby byly připraveny ihned k odeslání.

 

  • Za jak dlouho mi balíček přijde?

V případě, že je produkt skladem, odesíláme ihned či ihned po přijetí platby. Balíček bývá k vyzvednutí do 24 hodin od oznámení o předání do logistiky dle vybraného dopravce.

U České pošty máte balíček druhý den, u Zásilkovny do 48 hodin.

Zásilkovna má také službu doručení domů. U přepravy Zásilkovnou je možnost přepravy omezená do částky 20.000,- Kč. Zásilkovna bohužel pojištění na vyšší částky nedovoluje.

 

Ceny dopravného a balného se pohybují od 99,- Kč. Za balíčky váhy větší než 2 kg je cena poštovného vyšší.

Způsobuje to také vyšší pojištění díky ceně obsahu zásilky. Chceme totiž, aby Vaše zásilka byla v bezpečí. Tedy i na balení zásilek si dáváme záležet.

O pohybu Vašeho balíčku budete informováni meilem i SMS. Od nás i od přepravce.

 

  • Co když je něco, co si objednáte skladem a něco ne?

V případě, že k nám přijde objednávka, která není kompletní na skladě (při výběru zboží vidíte popis "skladem u dodavatele, na cestě") a nelze ji po přijetí Vaší objednávky tedy celou odeslat,

ale některý z produktů je potřeba nechat dovést či je na cestě, dáváme objednávku "na čekačku" a Vám zašleme informaci, že jeden nebo více produktů prochází kontrolou dostupnosti a poté,

že nepřítomné produkty z objednávky jsou na cestě k nám.

Doba dodání položek z externích skladů je 2 - 14 dní.

Pokud po 14 dnech zboží nedorazí, což se stává při zdržení u logistiky - důvodem bývá např. dovolená, nebo i přes potvrzení dostupnosti nám žádané zboží nepřijde, kontaktujeme Vás a domluvíme se, jak můžeme postupovat dále.

Je tedy pak na Vás, zda si necháte poslat alespoň zboží, které je pro Vás již rezervováno. Chybějící produkty tedy pošleme (zdarma), jakmile je budeme mít u sebe.

Pokud na balíček nespěcháte, počkáme po konzultaci s Vámi, až bude vše pohromadě a zašleme tedy najednou.

Vše je na domluvě. Pokud napíšete například předem požadavek do poznámky, budeme ho rádi akceptovat.

 

ZWRiNT